Sydney part 8

Seg dag idag. Mest gått runt och varit irriterad på allt och alla.
Kan bero på att jag var uppe till 04.30 igår. Kan även bero på att Liverpool förlorade mot blackpool igår. Kan även bero på att det alltid blåser kallt i luleå.

Helgen i korthet.
Fredags så var det utgång. Var trevligt!

Lördag så tog Andrew med oss på GourmetViking (stavning). En dansk restaurang. Så blev att käka, ta det lugnt och sitta och prata. Helt okej kväll. Fick en stoooor köttbit! Fast ingen bea och ingen god sås. Saknar bea och potatisgratäng eller riktig svensk potatissallad. Måste leta. För det är viktiga saker då det gäller grill.
För i lördags så fick jag vanlig potatis. Inte ens strips, strips funkar ju :) Det är gott!

Söndag så var det grillning hos Jack. fint ställe! Bada lite i poolen, såg film osv. Sen drog vi hem. kom till stan typ 11 på kvällen. Då satte jag mig vid datorn ett tag. Sen mötte jag upp Josef kl 01.00 för att gå på puben och se fotboll. Vi såg Liverpool - Blackpool och Chelsea - Arsenal. Och vi var båda besvikna när vi gick hem!

Idag har jag tränat! Det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0