Sydney part 19 - Evil mastermind!

Mohahahahahahahaha! MOHAHAHAHAHA!!! HAHA! YOU GOING DOWN! Eller ja det kanske du inte alls gör. Fast om du vill får du gärna göra det. För det innebär ju att du åker down under och hälsar på mig!
Men nu till min onda plan!

För ett tag sedan så fick jag en uppgift gällandes att svenska 5 kronor är av samma storlek och vikt som australiensiska 20 centare.
Vilket skulle innebära att man kan använda dom i automater hemma.

Personen som levererade uppgiften har testat detta hemma och det har jag fler källor som sagt sig göra.
T.ex billig parkering.

Men jag ville ändå se det med egna ögon. Så jag fixade hit en 5 krona och voila. Det stämmer! Dom är samma storlek. Enda som skiljer är räfflorna runt om 20 centaren.
Men tänk dig om det funkar. Vilka möjligheter.
En australiensk dollar är i dagsläget värd ish 6.50 i svensk valuta. Så för varje 6.50 kronor man investerar så får man 25kr. Det ger en vinst på 384 procent! Där snackar vi marginal!
Och det finns ju många automater att använda detta i.
Parkering. Jack Vegas och kanske bankens myntinsättningsautomat. Fast den sista tror jag inte på.
Och tänk alla roliga leksaksgrejer man kan köpa i dom dyra tuggummiautomaterna!

Mohahahaha!

Btw, ironi!



Kommentarer
Postat av: fredrik

du kan ju ta och skicka mig några så ska ja testa över allt i stan

2010-10-30 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0