Sydney part 15 - Till mamma

Den bloggläsare med gott minne minns att jag i inlägg "sydney part 4" 2.18 in i videoklippet bad om ursäkt till min mamma för att det var så ostädat. Lovade även att det skulle bli städat och att bildbevis skulle komma på detta om citat "typ en vecka". Nu har det gått typ en vecka sedan den filmen spelades in, 23 september.

Här är bilderna iaf! Idag har jag städat och bäddat rent! Önskar att jag kunde säga att det är jag som köpt sängkläderna men det är det inte. Dom fanns redan i lägenheten. Jag har inte tagit med mig nått sånt alls.

Märkt att bildtexten ligger lite konstigt. Men bildtexten hör alltså till den bild som är ovanför texten!


Först en bild på dörren. Där några serie-strippar visar att här bor jag!

Vy över rummet sett från dörren

Bakom spegelväggen finns garderoben. I hörnet står innebandyklubban i sitt fodral.

Close up på byrån.

Från innebandyklubbans position och tittar mot balkongen.

Närbild på mitt sängbord. Fint!


Kommentarer
Postat av: Annso

Haha, så klart du har boken "Piteå" på nattduksbordet! Klockrent Peter! Kul att följa dig på bloggen, ha det gott! /fd kollegan Annso

2010-10-20 @ 06:47:50
Postat av: Mamma

Jag är riktigt imponerad.

2010-10-20 @ 13:26:49
Postat av: Hanna

Har du mitt fruktis wax?!?!

2010-10-20 @ 22:37:24
Postat av: Peter

Nej Hanna! Jag köpte eget

2010-10-21 @ 01:48:55
URL: http://manta.blogg.se/
Postat av: kattis

ser ut som ett tonårsrum.. hit kan du ju inte locka ngra brudar.. homestyling behövs....hör talas om Lolo?

2010-10-21 @ 12:20:17
Postat av: Peter

Lolo?



Kattis det är vad som finns. Har ju inte med mig några inredningsgrejer alls. Och inte tänkt köpa massa i onödan :P Skicka ett lass!

2010-10-21 @ 13:39:15
Postat av: Hanna

haha varför köpte du det där? det är ju inge bra! :P

2010-10-23 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0