Sydney part 21 - Hitta Nemo

Ledig idag! Planen var att dra till bondi beach med Janne. En finsk kille som lirar i mitt innebandylag. Fast redan igår så visade väderleksrapporten att det skulle bli dåligt väder så det blev inställt. Och vädret, ja istället för att bli molningt så har det regnat idag.

På morgon gick jag ner till internetcafét som ligger runt hörnet. Ja vi har inte internet i lägenheten! Och ja internet suger i detta land. Men men, vi har varmare än ni där hemma ;)

Istället för Bondi så blev det ett besök på Sydney Aquarium tillsammans med Max. En skåning som bor i samma hus som mig här i Sydney.





Nu har jag precis laddat hem FM 2011 demot! 1gb stort. Tog nästan 3 timmar att få hem men nu är kvällen räddad! På fredag släpps spelet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0