Oj oj

Mitt bloggande har stannat av! Sorry! Men ja ids ju inte blogga hela tiden. Ibland får jag ryck och bloggar och då bloggar jag intensivt under en kort period. Sen så faller det bort. Så kanske borde ha någon co-bloggare så att det inte bara är upp till mig hela tiden.
Fast å andra sidan är det konstigt om någon annan ska skriva en blogg om mig och mina tankar. Måste vara någon som känner mig väl.
Din mamma?

Haha. Kul ens? Nej. Men ville bara få med ett dåligt din mamma skämt i bloggen.

Kan även informera er läsare om att min tröja luktar grill. Har grillat idag. Nähä? :P
Var gott! Köttet hade jag marinerat i två dygn. Lite kryddat länge kan jag erkänna. Satte det i marinad i söndags. Tänkte att jag skulle grilla på söndag men så blev klockan så mycket och det blev dags för fotboll på tv som Fredde skulle komma och se med mig. Så då tänkte jag att jag tar det på måndag istället. Men då blev jag inringd att jobba. Och på kvällen dömde jag innebandy (Korpen). Så idag blev det kött! Kött är gött, det rimmar. Det ser jag som det slutgiltiga beviset att vi är gjorda att äta kött.
Annars kan man även läsa Markus kap 7, vers 13-20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0