Wohooo!!! GALET!!!

WOOHOOOOOO!!!

Jag ska till Budapest! GALET VA!! JAG VET!!
För 2 timmar sen hade jag aldrig ens tänkt tanken på att åka dit. Nu är det bokat och betalt! Wohooo!

Galen dag! Först så snodde jag en tvättid men så kom hon som hade så fick avbryta och sno en annan maskin.
Sen iväg till jobbet. Kom dit, kom sent, sen direkt till Pontushallen och filma Plannja Baskets träning och snacka med deras nye amerikan och tränarn om morgondagens match. Jobbade kväll ska nämnas, så när jag var sen på jobbet var kl 15.30.

Sen tillbaka och klippa det! Sen till Coop Arena för att göra hockeyn. Eller ja, göra två synkar. Alltså filmade intervjuer. Matchbilder köper vi av nå bolag som har rättigheterna till dom.
Sen tillbaka redigera det. Sen säger redaktör Anna att kolla på Norweigan om ni inte ska resa nå! Dom har "slanke" priser till och med idag. Då var klockan typ 22. Så hade 2 timmar kvar med billiga priset! Wohoo! Bara börja fynda. Vars med vem och när?? Galet! Stress och panik. Vem ska jag åka med? När man är singel är det ju inte lika givet som annars. Så tänkte att Pelle har råd och bangar inte! Så ringde han! Wohoo! Han var på! Grymt kul vi kommer att ha!
Sen så börja vi kolla resmål. Rom var vi inne på först! Alltid velat se det. Men då fanns det inga billiga kvar då det passade och så. Dividerade och kollade fram och tillbaka. Sen blev det Budapest! 27maj till 1juni. Det är ju ett ställe man annars aldrig skulle åkt till. Hade innan kvällen aldrig tänkt tanken att åka dit! Men nu ska vi dit! COOOOLT I SINNE! Woohooooo! Passade även på att boka en stockholmsresa 27-30 Mars =) 

Sen ska jag till Åre under påsk! BLir en galen resvår! Kanske Taizé och kanske Liverpool =)
Wohooo! Fränt med Budapest! Måste kolla vad som finns att göra där nu =)

Hade tänkt lägga upp en bild då jag jublar. Men slut batteri i kameran gjorde att ni slapp se det! IN YOUR FACE! WE ARE GOING TO BUDAPEST!!!!

Wohoooo!!

/P

Kommentarer
Postat av: Adam

Tack och lov att du hade dåligt mad batteri i kameran =)

2009-01-16 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0