Jaha...

Ibland kan jag tycka det är konstigt att man bara slutar skriva.

Det är som att man slutar ett samtal mitt i samtalet och så går man utan att säga hejdå.
Som om man fått sms av en person som uppmanar en att svara direkt. Man svara, byter några sms sen så skriver man själv i det sista smset godnatt. Sen kommer det inget godnatt tillbaka.
Det hör som till att svara godnatt kan jag tycka. Men det kanske bara är jag.

Det är som att sluta en..............  (precis, en mening mitt i)

Over and out!

Mat nu! Fisk!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jo, men personen i fråga kanske fick slut på pengar?

2009-01-11 @ 16:20:25
URL: http://keff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, det fick hon it.

2009-01-12 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0