Calskrove

Denna omtalade pizza har jag länge förundras över och i helgen var det så äntligen dags för att smaka den. Jag talar förståss om Calskrove. Det är en kombo av ett skrovmål och en calzone.
Ett skorv inbakat i en pizza.
Finns på tre kronor i skellefteå.

Var mycket mat kan jag säga.
Dock väldigt lite strips tycker jag. Men hela skrovet utan dricka var i hamburgaren.
I början så smakade det rätt så bra. Men ju längre tiden led och ju fullare min mage blev så kände jag att det blev äckligare och äckligare. Köttet blev lite konstigt av att först stekas och sedan gräddas i ugnen. Strippsen, dom få som fanns, var lite slidriga och hamburgerdressingsmaken tog över rätt mycket. Tycker det var lite Calzone-smet eller vad man ska kalla det. Hade det varit mer sånt så hade det nog varit godare. Nu var det mest ett skrov i deg.

Betyget då?
Jag är glad över att jag testade denna kulturella måltid! Hade jag varit på Tre Kronor och inte smakat den hade jag nog ångrat mig resten av livet.
Men samtidigt så säger jag.
NEVER AGAIN!!

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag håller med i slutbetyget.. då jag provade den var degen jättetunn, vattnig, inte så mycket tillbehör.. hamburgerköttet var, ja inte riktigt torrt, men smaklöst.. lite gummiaktigt..

Nä, det var intressant att prova, men som du sa; never again!

2009-02-23 @ 10:30:52
URL: http://qain.blogspot.com
Postat av: Adam

töntigt Peter

2009-02-23 @ 12:43:05
Postat av: Peter

Adam! Har du prövat den ens?

2009-02-24 @ 12:51:26
URL: http://manta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0