Vikten att ha en penna med sig

Jag skulle egentligen blogga om något väldigt smart och insiktsfullt nu. Men det blir istället en totalt meningslös hög dynga som du får läsa istället. Ägd? :P

Igår kom jag att tänka på något. Vad minns jag ej. Kanske är jag redan senil. Minns dock att jag tänkte att det blir bra att blogga om.
Minns jag det nu, som sagt. NEJ!

Hade jag däremot haft en penna med mig så hade jag kunnat skriva ner det, och
förmodligen tappa bort lappen och ändå inte veta men ändå.

Att blogga när andan faller på är vad man borde göra. Problemet är att då man kommer på bra bloggar så är man i regel inte vid datorn. Och så tänker att jag gör det sen. Det hela slutar med att det oftast inte blir någon blogg.

När man å andra sidan tänker, NU SKA JAG BLOGGA!
Och så sätter man sig framför datorn laddad till tänderna. Och så....
Så har man inget att skriva om. Då försöker man tänka ut någon roligt och funderamt. Kiss och bajs?

Nej då får det vara, och så blir det inget bloggande. Eller så gör man som jag gjorde idag. Bloggar om att inte ha nått att blogga om. Med andra ord. En hög med värdelös dynga!

Tack och hej!




Det suger att blogga i firefox. Måste använda < br > för att göra ny rad. Enter fungerar inte. Har gjort det förut.. Windows har fuckat sig? Eller så är det just det att jag sitter på en mac på jobbet och skriver nu?

Kommentarer
Postat av: Anna "Gbg"

Men du din lilla bajsnisse, kan de vara så att mac är bra men att du är för dålig.. hehe... kläm på den du!

2008-09-26 @ 22:20:52
Postat av: Isak Engström

Jag har Mac och enter funkar alltid för mig :) Konstigt, brukar ju alltid vara Firefox som funkar till allt när Safari och IE går bet...



Kommer du till Kamratmötet förrästen?



Ha det gott!

/ Isak

2008-09-26 @ 23:07:09
URL: http://blogg.isakengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0