Oinspirerad bloggare!

Jag är sjuk, vill inte jobba på ett bruk.
Kände att jag var tvungen att inleda med ett rim,
Nu var det nära att jag skrev nått vidare med kim och ela ela.
Är faktiskt sjuk. Och ska samtidigt försöka blogga på begäran.

Igår kom Emma hem från Grekland :) Hon hade köpt en Liverpoolhandduk åt mig!
Det var roligt!
Roligt är också att det är en piratkopia och att de som gör piratkopiorna är rätt så dåliga.
Fågeln i märket är lite fel. Men det var fint av henne ändå.
Jag blev väldans glad :)


Bjuder på en bild idag! Är jag på den!
Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Anna "Gbg"

Yeeeees ett inlägg!!! bra bra! och inte ela ela.. men du, synd på fågeln där, frågan är om de är fler än du som kommer märka de??

2008-09-25 @ 19:03:31
Postat av: Peter

Det är inte säkert! Lukas eller Krister har en där det är ett ännu större fel. Minns inte vem av dom som ägde den. =)

2008-09-25 @ 19:04:55
URL: http://manta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0