En upplevelse utöver det vanliga

Vad är en upplevelse kan man fråga sig?
Allt! Skulle nog havsbadet svara.

Lite B att klaga på ett ställe där jag jobbat, men alltså.
De nya upplevelseduscharna som de installerat i äventyrsbadet är ju fantastiskt dåligt.

Efter att ha haft badet stängt i typ ett halvår så var det de två upplevelseduscharna inne i badet som var den stora nyheten.
Var där i fredags och upplevde dem för första gången. Vilken upplevelse det var sedan!
Det luktade iofs ganska gott. Men det var antingen jättevarmt eller jättekallt. Och bytte snabbt mellan.
Givetvis var det en upplevelse. Men chockdusch hade varit ett bättre namn. För någon positiv upplevelse var det inte.

Däremot var det en positiv upplevelse att se att badet var oerhört fräsh och fint efter uppfixningen.

Min tid som badvakt på detta ställe har satt vissa spår. Spår som sitter kvar.
Ville bryta benen av alla ungjä....ar som bröt mot reglerna och var fantastiska ögontjänare. och nej. Jag var inte likadan när jag var barn. Ärligt! Bus gjorde man. Men inte idiotiska grejer.

Det paradoxala med det hela är att samma kids som trodde de var världens coolaste i och med deras bryten av reglern stod och skrek som små tjejer i duschen för att det var så kallt.
Det förtjänade dom!



Kommentarer
Postat av: Mattias

Upplevelseduscharna kanske är ett nytt straff för de små ligisterna?

2008-09-09 @ 01:32:03
URL: http://keff.blogg.se/
Postat av: Josse

he he he.

2008-09-09 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0