Önskelista

Snart fyller jag år. (Samma dag som Steven Gerrard)
Här är en önskelista med realistiska saker

Nicola Sarcevics andra album - Roll Roll and Flee
Millencolins senaste album - Machine 15
Ett USB minne, Så stort som möjligt! 4gb eller mer
STIGA Bordshockeyspel, klassiker!
En bra fotboll.
Ett par sköna och snygga mjukisbrallor, förslagsvis de på www.samdodds.com
Slutsteg för att kunna köra min bas inomhus ihopkopplad till min receiver
Trisslotter med vinst på. OBS ENDAST MED VINST
Något snyggt klädesplagg

Kommer jag på fler saker får jag väl uppdatera listan. Kommer ni på förslag kan ni skriva dem som kommentar så kan jag säga vad jag tycker om dem.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0