Jag vann!

Jag vann! chalalalala!! :)

Var löptest med domarklubben igår. Var på förhand nervös hur det skulle gå. Dels för att de sedan ifjol är en ny testform som jag inte varit med på så inte säkert visste hur jag skulle lägga upp min taktik.

Men det gick bra! Fick springa på förbundsdomarnivå trots att jag är på nivån under. Men vann ändå =) Härligt. Två kom Jonny som också är distriksdomare (nivån under förbunds). Vi kissade på dom kan man säga.

På den korta sprinten 40meter fick jag också bästa tid. 4.8 :) Hade fyra av 6 tider på den under 5sek.

Kommentarer
Postat av: Fager

Bra jobbat! Förbundsdomare nästa med andra ord!

2008-05-14 @ 12:19:28
Postat av: Paltn

EN fågel viskade i mitt öra att en viss Peter GENADE(!!!)i spurten. Det var ju taskigt i sig. Det är oerhört tragiskt att en individ ska behöva fuska för att vinna över de som är starkare än en själv.

(Med irroni skriver jag detta)
Ta int illa upp kära konfaledare hehe

2008-05-21 @ 18:28:31
Postat av: Peter

Jag undrar vem denna fågel kan vara ;) Haha.

2008-06-23 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0