Årets första roadkill!

Ikväll var jag på väg hem från Emma (den bästaste, roligaste, och snyggaste tjejen) när jag inledde mitt dödande för i år. Offret blev en padda. Kan ha varit en groda. Skillnaden kan jag inte på rak arm förklarar för er. Frågan eran gamla biologilärare eller nått. Fråga bara inte min gamla biologilärare. Hon har ju uppenbarligen misslyckats.

Först uppfattade jag inte att det var en padda/groda. Så jag siktade ju inte. Inte medvetet. Kanske gjorde min undermedvetna hitman-instinkt det. Såg nått som såg ut att vara ett löv eller dylikt som låg i det bästa spårvalen. Körde bara på men just innan jag slutade se det så såg jag. Det var ett litet djur. Hann se hur det rörde sig lite. Sedan lät det, dudunk, sådär som det låter då man kör på något.
Så var den historien slut. Bättre än så blir det inte för denna gång. Eller kan dela en fundering med er.

Jag funderar på att bli en konservativ skämtare. Det är ju roligt när saker är som det alltid har varit. Därför tänker jag börja dra samma skämt jämt. Då blir allt konservativt och underbart. Eller hur! Samma sak hela tiden, så som det ska va :)

Även detta bloggtillfälle infaller sent och jag är astrött. Så ber om ursäkt för alla stavfel osv. :P Eat shit and die!

Kommentarer
Postat av: klara

wooooouu.. go roadkill! :)

2008-05-08 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0