Snus och Skrov

Jag var nyss uppe, men nu är jag nere. Jag talar inte om humör utan om vilken våning jag befinner mig på.

Fundera på den!

EM är slut, det är tråkigt tycker vissa, däribland jag. Skönt tycker vissa, däribland inte jag.
Men jag är trots allt en nörd av största stort då det gäller spark och spring med boll.
Jag försöker att i så stor utsträckning som möjligt hålla koll.
Men nu är det slut och sommar erbjuder andra saker
Något jag tycker är kul är att se barnen leka i kloaker.
Nej nu var jag elak och skrev bara så för att det skulle rimma
På en elräkning kan det stå ordet kilowattimma.
Jag gjorde det igen
Nu var jag inte gedigen.
Nu ska jag sova och därmed får detta nu ett slut
Hoppas denna dikt gjort att hela din tillvaro kommit på lut.

/P

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fast "Kloak" - som gick som sommarlovsmorgon var ju ganska kul!

2008-07-02 @ 00:15:09
URL: http://keff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0