Köraaa! Köra fort som...

Jag tycker om att köra fort. Det är ett nöje som ibland blir dyrt.

Då jag här om veckan skulle hem och tyckte att civilpolisbilen körde lite väl sakta så gjorde jag slag i saken och drog om den och drog iväg så de skulle få upp farten lite. Tyvärr visste jag inte att det var just en civilpolisbil. Så det blev böter.
3200kr! ELA!

Regnr på bilen är EDY 245. En silver/grå volvo. LOOK OUT!!

Vill ni sponsra mina böter så tar jag gladeligen emot bidrag.

jag gillar att köra fort
lätt var det gjort.
Förbi civilpolisen jag svissade
Dom mig sen dissade.
Böterna sved i min ficka
jag fick skrämselhicka

/P

Kommentarer
Postat av: Mattias

Var glad att du inte bor i Finland och heter Teemue Selanne, han fick en fortkörningsböter på 52000kr. I Finland får man böter efter hur mycket man tjänar.

2008-07-03 @ 11:50:42
URL: http://keff.blogg.se/
Postat av: Peter

Då hade jag fått en liten bot

2008-07-03 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0