Förbannade djurCPn!!!

Jag hatar djur!

Särskilt förbannade jävla harar. Ursäkta svordomen. Men jag är lite arg på det förbannade djuret som inte kan veta sin plats.

Situationen.
Körde längst e4an på väg hem från Brundins stuga. Var ganska mitt mellan havsbadet och hortlax. Körde i stort sett lagligt, ärligt, och så ser jag en hare löpa ut. Svartstreck lite rök och en smäll senare var det över. Ser i backspegeln hur det är kvar lite rök från däcken, svartstreck på vägen och en hare som ligger kvar där, rycker till lite men verkar sedan stilla sig. Vet inte om den dog helt eller ej. Orkade inte stanna och kolla. Kunde inte göra det heller. Mitträcke och enfiligt. Då har man inget val. Men stannade vid nästa avfart och kollade bilen. Spoilern skadad.

Måste ta loss den nu nu och slipa ner den, spackla och måla om den. CP!!!!

CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tänk då vad hararna tycker om oss människor som inte vet vår plats o bara bygger ut o bygger ut :D

2008-07-05 @ 01:32:21
URL: http://keff.blogg.se/
Postat av: Peter

Du borde vara en hare?

2008-07-05 @ 20:15:28
Postat av: Mattias

MOAHAHAHAHAHAHAHA!!

2008-07-07 @ 00:26:17
URL: http://keff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0