vad göra man sen?

Under hela min skolperiod har jag undrat vad vill jag?
Vad vill jag göra? Vad vill jag jobba med? Vem vill jag bli? Vem vill jag vara?
Har egentligen aldrig vetat svaret. Visst fotbollsproffs. Men på en rimlig skala.
Vad vill jag egentligen? Med jobb och med liv och med allt? Svårt fråga och länge så har den våndat mig.
Jag var inte särskilt glad då jag tog studenten. visst var jag glad. Men samtidigt sorgsen. För jag förstod vad det innebar och att skolgången är en fantastisk tid som man ska värdesätta.
Jag visste inte vad jag vill då. Så ville ha mer tid.
Vad jag vill nu, tja, vissa saker vet jag vad jag vill men inom vissa områden vet jag fortfarande inte.

Fast en sak vet jag.
Om jag skulle få en önskan. Då vet jag vad jag skulle önska.

Kommentarer
Postat av: Samme

fler önskningar..?

2008-12-01 @ 18:58:05
URL: http://ohlund.blogg.se/
Postat av: Peter

Nej

2008-12-01 @ 18:59:53
Postat av: Anna "gbg"

Äga liverpool?

2008-12-01 @ 21:28:18
Postat av: Peter

Nej

2008-12-01 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0