45min musik nonstop!

Rix FM lanserar ju sin 45min musik nonstop grej väldigt hårt.
Jag lyssnar en del på rix. Varje gång jag kör bil på jobbet. I min egen bil saknar jag en fungerade stereo för tillfället då en säkring har pajat den.
Men i jobbilen så poppar jag. Och då jag lyssnar korta stunder så kan jag tycka att musiken är helt ok, hinner inte lyssna mig less så att säga.

Dock så har jag aldrig upplevt 45min nonstop.
Har svårt att påminna mig om då jag hörde två låtar irad utan reklam.
är JÄMT reklam och länge är det reklam. Om man ska köra en sträcka på 10min så hinner man ibland inte höra någon låt alls. är så sjukt mycket reklam....


Kommentarer
Postat av: Anna "gbg"

Haha, älskade "så poppar jag", underbart ord!! du har rätt i att dom aldrig har haft 45min nonstop vad jag minns, men däremot så har dom färre stop mellan låtarna..

2008-12-15 @ 15:06:54
Postat av: Mattias

Ja, å så säger de mellan VARJE LÅT "Du lyssnar på 45min musik non-stop på RIX FM!"

2008-12-15 @ 21:52:17
URL: http://keff.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja, å så säger de mellan VARJE LÅT "Du lyssnar på 45min musik non-stop på RIX FM!"

2008-12-15 @ 21:54:02
URL: http://keff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0