Saker att göra en fredagkväll....

Om man inte har nått att göra så tycker jag man ska göra som jag och Pelle gjorde igår. Vi åkte till Luleå och hälsade på en kompis till mig som jag inte träffat på väldans länge.

Hemligheten med att lyckas med detta är att bjuda in sig själv.
Jag formulerade igår ett sms som löd ungefär. Hej. Vi har inget att göra så vi tänkte komma åka till Luleå. Så vi kommer och fikar hos dig sen. Vad säger du om det?

Sen var det klart och betalt. Mycket trevlig kväll.
Dock synd att vi ej hann förbi Rosen också. Men det ska bli ett besök där någon gång också :)

Idag känner jag mig ohatisk så idag vill jag uppmana eder alla att titta någon djupt i ögonen och säga att ni gillar den.
Det är ju som snällt.

TIllsist tänkte jag på det här med den globala uppvärmningen. Tänk om det skulle spridas en feber-epidemi över hela världen. Skulle allting bli varmare då? Enligt Newtons lag borde det ju bli så. För då värmer ju alla människor 1-2 grader extra. Hmm. Tål att funderas på.

OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0