Låt oss hata

Vi går igenom livet med uppmaningen att man ska inte hata. Och att hata är ett kraftfullt uttryck.
Men wtf! LÅT OSS HATA! Det finns ju så många bra anledningar att hata.

Som att hata John-Arne "jag har ingen aning vad jag gör i eget straffområde" Riise!
VAD GÖR DU JOHN-ARNE! Du skickade oss ur Champions League! DITT CP!! Aaaachhh!! ANVÄND HÖGERFOTEN FFS!

Drogba! Han måste man hata. Han är hatvänlig. Hatar han djupt! Vilket CP! Nästintill så att det är skottpengar på han!

Lök. Jag hatar lök! Det smakar skit!

Man United - konstant denna nagel i ögat! Hoppas Old Trafford brinner ner till grunden. Då ska jag gladeligen åka dit och pissa på resterna.

Folk som kör sakta! Ni är trafikens Drogba! GE ER! Man ska köra MINST det som är tillåtet. Gärna lite fortare!

Jag hatar Tom Hicks! Han är ju ett generalmongo! Sälj FFS! Sluta vara en snålgirigburk som bara förstör. Inse att ingen vill ha dig!

AAAAAAAAAAAAA!! HATA HATA HATA!! Det finns så många bra anledningar att hata!

Dock har mitt favorithatobjekt Dirk Kuyt vara väldigt duktig på slutet. Så bra att jag nog måste sluta hata honom.
Men han är ersatt av Riise.

Så ni vill jag bara uppmana er att gå ut och hata världen! Säg till någon imorn att ni hatar denna person!

Jag hatar att det blev 1-1 mellan Liverpool och Chelsea! Vi hade ju en bra chans inför returen. En chans som i 94:e minuten blev tagen ifrån oss. Av en av våra egna. Det var inte ens ett läge. Men John-Arne skulle slängnicka i bästa Martin Dahlin-anda.

ELA!!


Kommentarer
Postat av: Isak

Jag hatar dressing.

2008-04-24 @ 12:50:45
Postat av: Berglund

Jesus säger att du ska älska din fiende Peter.

2008-04-27 @ 11:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0