Glädjane mail! och uppdatering 7 gånger per dag?

Hörde någon berätta att för att man ska få en trogen läsarkrets på sin blogg ska man uppdatera den 7gånger per dag. Hittills har jag hunnit med 3. Och det är fortfarande dag 1. Kommer bli jobbigt att hinna med detta.

Trummis, förstår den ångest du ibland kände över trummisbloggen! ;) Dock hoppas jag på en ny monkeykalender iår! Kan till och med tänka mig hjälpa till med några fotosessioner!

SVT som jag förövrigt anser vara Sveriges bästa tvkanal , publicservice rocks, har under en tid haft ute en annons på sin hemsida med rubriken. TV-Stjärnan. Dit man fått söka. Fått för mig att det är ungefär som idol fast att man ska ta fram en programledare. Sagt och gjort. Plitade ihop en ansökan och skickade in.
Pratade med en polare från Lycksele, ja det bor folk där, idag och han hade fått svar igår. Han var kallad till första uttagningen. Jag hade inte fått nått mail, tills alldeles nyligt =) Skoj skoj!

Får hoppas att detta inte slutar som "Tre Vänner" som jag och Trummis sökte bara. Då Staffan Kihlbom var mongo och sket i oss!

Men SVT känns stabilt! Positivt!

Kommentarer
Postat av: Isak Engström

Men fyra inlägg på en dag är ju stabilt!
Hoppas få se dig som programledare för Fotbollskväll om något år då! ;) Den nye Jihde helt enkelt, sitter och snackar Pool med Sladjan och grabbarna!
Ha det gott!

2007-11-10 @ 01:17:19
URL: http://www.isakengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0