El premiäro!

Haha, första blogginlägget. Hade väl egentligen tänkt styra upp en egen sida men detta får duga så länge.

Just nu sitter jag mest och vet inte vad jag ska göra, försöker fylla tiden med att skriva denna blogg. Hade tänk tvätta bilen men då det bjuds på ett strålande väder i form av regn och massa slask så får detta utebli.

Här om dagen så kände jag återigen kreativ, har gjort det då och då på sista tiden. Tror att det är Lottas fel. Före henne hade jag aldrig varit in på Ikea och nu har jag till och med själv insisterat på att besöka denna butik. Vad händer?

Hur som helst, funderar på att skapa konst, dels så vill jag måla en egen tavla. En stor! 100x73cm tror jag den största på Clas Ohlssons var. Tänker mig någon form av abstrakt konst. Hur svårt kan det vara? Lär inte bli snyggt. Men det projektet vår vänta ett tag. Det kreativa igår var att jag var och tittade på kilramar och på tyg, för att göra vad jag själv kallar tygtavlor. Det är möjligt att det finns ett korrektare namn för detta, men inget som jag vet.

Nu slog vattenkokaren ifrån och som den gourmékock jag är så ska jag nu tillaga makaroner och köttbullar!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0