det är över nu.. Men jag kommer ihåg alla dagar med...

Kom fram till igår att jag ska sluta dricka läsk!
ELA! Läsk som är så gott! Speciellt Fanta! Vill ju dricka det, men det är ju som onyttigt har jag hört.

Okej, här är dealen. Ingen läsk fram till och med maj. Darn vad länge.
Som läsk klassas enbart läsk, det är alltså okej att dricka festist, loka och saft.

Uppstår extrema situationer så ger jag mig rätten att temporärt bryta löftet. Ett exempel på en sådan situation skulle kunna vara om jag är på ica och ser en fanta och är jättetörstig.

Någon som vill joina i detta vad/löfte/läsk-celibat
image11
Kommer sakna dig min vän! Fanta = Livets dryck!

Kommentarer
Postat av: Lotta

fint, då kan du ju dricka bubbelvatten med mig ;) Förstår din sorg men du ska se, inom ngra veckor vill du inte ens ha skiten .... förhoppningsvis :P

2007-11-11 @ 14:42:25
Postat av: Peter

Det är ju inte första gången jag slutar med läsk, hade ju ett uppehåll på 6månader under våren 2006. Fanta är inte skit!! Det är gott! Mmm! :)

2007-11-11 @ 15:09:29
URL: http://manta.blogg.se
Postat av: Isak

Jag beklagar sorgen.

2007-11-12 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0