dålig på att uppdatera

Fick en känga av Trummis idag om att jag inte uppdaterar bloggen 3-4gånger per dag. Först vill jag bara säga förlåt.
Sen vill jag säga att av någon anledning så när jag ska skriva uppdatera så börjar jag ALLTID med att skriva updatera. En fin försvenskning av update. För det andra så vill jag säga att jag måste nog börja blogga på andra platser. Typ skola, jobb, vänner. Annars kan det bli svårt att nå upp till den nivå som begärs.

Idag avslöjade Johan att han har klurat lite på en Monkeykalender. Detta är dock någon som kräver mycket möda och slit. Därför uppmanar jag alla att komma med idéer till vad som skulle kunna hända Monkey på hans färd mot julen.
Tips på bilder, skriv ihop en text och ge bildförslag. Ge förslag på äventyr, etc etc!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0