Fräckis 15 December

Blad ur hustruns dagbok:
Torsdagkväll

Maken var konstig idag! Vi hade bestämt träff på Stenmans idag för att dricka en kopp kaffe. Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var sårad för att jag var lite sen, men han sa ingenting om det. Samtalet flöt inte alls, han var tystlåten. Jag föreslog att vi skulle flytta på oss så vi gick till en tystare del av caféet, så att vi skulle kunna prata. Han gick med på det, men var tyst i alla fall. Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade:
-Inget speciellt.
Jag frågade om det var mitt fel att han var så tystlåten och han svarade:
-Det är inget du behöver bekymra dig om.
På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte köra. Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte varför han han inte besvarade min kärleksförklaring. Hemma kände jag att min man hade försvunnit långt bort, som om han inte längre ville hitta mig. Han bara satt och glodde på TV och verkade långt borta. Tillslut gick jag och la mig och han följde med efter en stund. Förvånande nog svarade han på min kärlek och på mina smekningar, vi älskade, men han kändes fortfarande frånvarande. Kände att jag inte längre orkade med detta, så jag tog upp det med honom, men märkte att han redan somnat. Grät mig till sömns. Jag vet inte vad jag ska göra, är redan säker på att han har ett förhållande med en annan. Mitt liv är en katastrof!

Blad ur mannens dagbok:
Torsdagkväll

MODO Hockey förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-15 @ 10:04:10
Postat av: Malena

Jag vill läsa annat än fräckisar..!

2007-12-15 @ 20:48:39
URL: http://nilsved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0